Przejdź do głównej zawartości
Kolaż zdjęć bohaterów kampani.
Czas czytania: 1 min

Kampania „Nic co ludzkie nie jest nam obce” nominowana do YouTube Works Awards 2023!

Mamy ogromną radość podzielić się fantastyczną wiadomością! Nasza piąta ogólnopolska kampania społeczna „Nic co ludzkie nie jest nam obce” otrzymała nominację do YouTube Works Awards 2023 w kategorii The Underdog. Lista nominowanych została wyłoniona w trakcie obrad jury, składającego się z 28 specjalistów i specjalistek z branży marketingowej oraz niezależnych twórców.

Kreatywność i efektywność to hasło przewodnie konkursu YouTube Works Awards, organizowanego po raz trzeci przez Google w partnerstwie z Kantarem. Celem konkursu jest wyłonienie kampanii wideo, które najlepiej łączą dwie cechy: skuteczność oraz nieszablonowe podejście do komunikacji z wykorzystaniem wideo.. Nagrody za 2023 rok zostaną przyznane w sześciu kategoriach. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni podczas gali wręczenia nagród, która odbędzie się 12 marca br.

Niezależnie od rezultatu, to dla nas ogromny zaszczyt znaleźć się wśród nominowanych!

Kampania społeczna „Nic co ludzkie nie jest nam obce” była współfinansowana ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Fundacja Avalon zrealizowała ją we współpracy z Agencją Nie do Ogarnięcia.