Przejdź do głównej zawartości
Na grafice człowiek na wózku, trzymający kalendarz z datą 02.2020
Czas czytania: 2 min

Poszukujemy nowej osoby do zespołu Helpuj.pl :)

Rozglądasz się za ciekawą i rozwijającą pracą w organizacji pozarządowej? Mamy dla Ciebie propozycję 🙂

Portal crowdfundingowy Helpuj.pl prowadzony przez Fundację Avalon poszukuje kandydata/kandydatki na stanowisko 

asystenta/asystentki portalu Helpuj.pl

To może być strzał w dziesiątkę, zwłaszcza jeśli:

  • empatia to jedna z Twoich głównych cech;
  • widzisz się w roli osoby odpowiedzialnej za kontakt z Użytkownikami – mailowy, telefoniczny oraz za pośrednictwem portalu internetowego;
  • lubisz zbierać informacje i dzielić się zdobytą wiedzą w celu opracowania najlepszych rozwiązań.

W pracy na tym stanowisku przydadzą się również umiejętności komunikacyjne, asertywność i pomysłowość. Wiedzę teoretyczną oraz znajomość dobrych praktyk dostaniesz od nas. Dajemy możliwość połączenia obowiązków z zakresu moderacji treści oraz edukacji fundraisingowej, co gwarantuje zdobycie i rozwijanie wielu praktycznych umiejętności. Jedno jest pewne: w tej pracy nie będziesz się nudzić.

Oferujemy:

  • umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-17.00,
  • wynagrodzenie po okresie próbnym w wysokości min. 2 447 zł netto,
  • opiekę medyczną,
  • kartę sportowo-kulturalną,
  • własne biurko 😉 w towarzystwie pozytywnego zespołu (budynek przy ul. Domaniewskiej 50A w Warszawie, dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową).

Jeżeli spełniasz powyższe wymagania i chciałbyś/chciałabyś podjąć pracę (nawet od zaraz), prześlij swoje CV na adres: [email protected].

W tytule wiadomości wpisz nazwę stanowiska: asystent/asystentka portalu Helpuj.pl.

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji przez Fundację Avalon”.

Jeśli wyrażają Państwo zgodę na wykorzystywanie danych do procesów przyszłych rekrutacji prosimy o zawarcie dodatkowej klauzuli:

„Wyrażam dla Fundacji Avalon Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym zgodę na archiwizację i wykorzystanie przekazanych przeze mnie dokumentów aplikacyjnych dla realizacji przyszłych procesów rekrutacji”.

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Fundacja Avalon Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym, ul. Michała Kajki 80/82 lok 1, 04-620 Warszawa. Kontakt z administratorem możliwy jest pod nr tel.  22 349 97 71, 796 324 328 lub email: [email protected] Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych możliwy jest za pomocą email: [email protected]

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko Asystenta/tkę Projektu, a w przypadku wyrażenia odrębnej zgody także do procesów przyszłych rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz ich przenoszenia.

Podanie danych jest dobrowolne lecz niezbędne do realizacji celów przetwarzania.