Przejdź do głównej zawartości

Ulotki, wizytówki i inne materiały do apelowania

Czy Fundacja Avalon drukuje dla podopiecznych ulotki/wizytówki informacyjne?

Fundacja zapewnia zaprojektowanie i wydrukowanie ulotek, a od 2021 roku również wizytówek informacyjnych każdemu beneficjentowi, który w Porozumieniu podpisał zgodę na przetwarzanie wizerunku oraz danych osobowych w celach informacyjnych (zgodę można również uzupełnić mailowo na późniejszym etapie). Ulotki i wizytówki drukujemy zgodnie z obowiązującą szatą graficzną (identyczną dla wszystkich podopiecznych).

Materiały informacyjne są w pełni spersonalizowane. Fundacja zapewnia bezpłatnie wydruk 200 sztuk ulotek i 200 sztuk wizytówek na każdy rok kalendarzowy. Można również zamówić większą ilość materiałów za dodatkową opłatą. Materiały wysyłamy bezpłatnie za pomocą firmy kurierskiej lub można je odebrać osobiście w biurze Fundacji.

Zachęcamy, aby do darczyńców apelować o konkretną formę wsparcia. Darczyńca często mając do wyboru wiele możliwości pomocy, nie decyduje się na żadną z nich, dlatego przygotowaliśmy dwa szablony ulotek: 1,5% i darowizna. Poniższe szablony, na których nadrukowujemy tekst i zdjęcie zawierają krótką instrukcję do stworzenia apelu, która mamy nadzieję pomoże przygotować prośbę o wsparcie.

Aby otrzymać od Fundacji spersonalizowane ulotki informacyjne, należy przesłać na adres mailowy [email protected] propozycję tekstu oraz zdjęcie, które mają znaleźć się na ulotkach (zdjęcie nie jest obowiązkowe, ale znacznie zwiększa efektywność apelowania). Fundacja zastrzega sobie prawo do edycji tekstu i zdjęcia.

W ramach przysługujących darmowych ulotek można również zamówić ulotki w języku angielskim. W ulotkach angielskich nie ma możliwości personalizacji tekstu (jest on taki sam dla wszystkich podopiecznych). Oczywiście spersonalizowaniu ulegają zdjęcie i szczegółowe dane do przelewu.

Wizytówki drukujemy w formacie 85x55mm. Aby otrzymać od Fundacji spersonalizowane wizytówki, należy przesłać taką dyspozycję na adres mailowy [email protected] (można to zrobić przy okazji zamówienia na ulotki/założenie profilu).

Poniżej znajduje się aktualny szablon, który zostanie spersonalizowany pod względem nazwiska i numeru subkonta danego Podopiecznego:

Wizytówek nie można wymienić na ulotki i odwrotnie. Niewykorzystana pula ulotek i wizytówek nie przepada i przechodzi na kolejny rok kalendarzowy.