Przejdź do głównej zawartości
Wizualizacja telefonu z uruchomioną aplikacją i napis Aplikacja mobilna Fundacji Avalon
Czas czytania: 1 min

Aplikacja mobilna Fundacji Avalon to dostęp do subkonta zawsze pod ręką!

Fundacja Avalon nieprzerwanie rozwija się i wprowadza nowe rozwiązania, aby korzystanie z subkonta było dla podopiecznych jak najprostsze i najbardziej przyjemne.

Specjalnie dla wszystkich podopiecznych, jako jedna z nielicznych Fundacji prowadzących subkonta, stworzyliśmy aplikację mobilną, którą osoby korzystające z subkonta mogą zainstalować na swoim telefonie lub innym urządzeniu. Dzięki temu nowoczesnemu narzędziu dostęp do subkonta będzie pod ręką.

Aplikacja mobilna Fundacji Avalon umożliwia:

  • Złożenie wniosku o dofinasowanie bez wychodzenia z domu czy korzystania z komputera,
  • Przeprowadzenie całego procesu wypłaty środków z poziomu urządzenia mobilnego,
  • Sprawdzanie stanu subkonta oraz listy wpłat i wypłat,
  • Dostęp do wszystkich aktualności dziejących się wokół Fundacji i w świecie OzN.
  • Otrzymywanie powiadomień o zmianach statusu wniosku, nowych operacjach na subkoncie oraz nowych aktualnościach.

Jak zainstalować aplikację?

Pobranie i zainstalowanie aplikacji jest bardzo proste – dla systemu Android w sklepie Google Play lub w App Store dla systemu iOS.  Aplikację można znaleźć pod następującymi linkami: