Przejdź do głównej zawartości
Na grafice człowiek na wózku, trzymający kalendarz z datą 09.2018
Czas czytania: 2 min

Szukamy Asystenta/ki ds. Administracyjnej obsługi Fundacji

Zakres obowiązków:

  • bieżąca obsługa administracyjna spraw związanych z działem medycznym
  • udzielanie informacji dotyczących rehabilitacji w Fundacji
  • zapisywanie pacjentów na zabiegi i konsultację- pobieranie płatności, wystawianie rachunków
  • dbanie o sprawny obieg, porządkowanie i archiwizację dokumentacji projektowej
  • branie aktywnego udziału w rozwoju i promocji działalności Fundacji

Jesteś odpowiednim/nią kandydatem/tką, jeśli:

  • Jesteś osobą punktualną, dobrze zorganizowaną
  • Lubisz pomagać innym i chętnie się uśmiechasz
  • Masz doświadczenie w marketingu usług medycznych
  • Jesteś osobą dyspozycyjną, praca zmianowa: godz: 8-16 lub 13-21
  • Cechuje Cię pozytywne podejście i wyrozumiałość dla pacjentów
  • Kreatywnie rozwiązujesz pojawiające się wyzwania
  • Praktycznie posługujesz się pakietem Microsoft Office oraz programem Outlook
  • Lubisz pracę z ludźmi i masz doświadczenie w takiej pracy (mile widziane doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi)
  • Masz wykształcenie wyższe lub jesteś na ostatnim roku studiów zaocznych

Szukamy Ciebie! 

Oferujemy interesującą pracę w młodym zespole i kontakt z ciekawymi ludźmi. Szereg możliwości pożytecznego spędzania czasu i wykorzystywania swojej energii. Oferujemy umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin, wynagrodzenie po okresie próbnym w wysokości 2 300 zł netto.

Jeżeli spełniasz powyższe wymagania i chciałbyś/abyś podjąć pracę na powyższym stanowisku prześlij swoje CV na adres: [email protected]

W tytule wiadomości wpisz nazwę stanowiska: Asystenta/ki ds. Administracyjnej obsługi Fundacji

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji przez Fundację Avalon.

Jeśli wyrażają Państwo zgodę na wykorzystywanie danych do procesów przyszłych rekrutacji prosimy o zawarcie dodatkowej klauzuli:

„Wyrażam dla Fundacji Avalon Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym zgodę na archiwizację i wykorzystanie przekazanych przeze mnie dokumentów aplikacyjnych dla realizacji przyszłych procesów rekrutacji.”

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Fundacja Avalon Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym, ul. Michała Kajki 80/82 lok 1, 04-620 Warszawa. Kontakt z administratorem możliwy jest pod nr tel.  22 266 82 36, 666 324 328lub email: [email protected] Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych możliwy jest za pomocą email: [email protected]

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko Asystenta/ki ds. Administracyjnej obsługi Fundacji, a w przypadku wyrażenia odrębnej zgody także do procesów przyszłych rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz ich przenoszenia.

Podanie danych jest dobrowolne lecz niezbędne do realizacji celów przetwarzania.