Przejdź do głównej zawartości
Na grafice wizualizacja trzech puszek kwestraskich i identyfikatora oraz napis: Pomagam z Fundacją Avalon!
Czas czytania: 1 min

Uruchamiamy zbiórkę publiczną

Fundacja Avalon otrzymała od MSWiA pozwolenie na prowadzenie ogólnopolskiej zbiórki publicznej na rzecz podopiecznych – LINK

Od dzisiaj uruchamiamy zbiórkę publiczną – nową metodę wsparcia naszych podopiecznych. Fundacja Avalon uzyskała zgodę Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie jako Organizator ogólnopolskiej zbiórki publicznej. Podopieczni bądź osoby wskazane przez podopiecznego mogą w ramach tej zbiórki organizować akcje kwestarskie. Pozyskane w ten sposób środki zasilą bezpośrednio subkonta podopiecznych naszej Fundacji.

W związku z tym przygotowaliśmy szereg informacji, niezbędne dokumenty i narzędzia do zorganizowania akcji kwestarskiej – puszki i identyfikatory. Krok po kroku (tutaj) wyjaśniamy – jak poprawnie zgłosić do Fundacji akcję kwestarską na rzecz wybranego podopiecznegojakich formalności należy również dopełnić po jej zakończeniu. 

Pamiętajcie, że akcja kwestarska musi zostać najpierw zgłoszona i zaakceptowana przez Fundację, a po zrealizowaniu – skrupulatnie rozliczona!

Czekamy na pierwsze wnioski!

W przypadku pytań – jak dopełnić niezbędne formalności w celu zgłoszenia akcji kwestarskiej – zapraszamy pod adres mailowy: [email protected]