Przejdź do głównej zawartości

Ulotki, wizytówki i inne materiały do apelowania

Dlaczego nie ma mnie w zakładce „Nasi podopieczni”?

Każdy podopieczny Fundacji Avalon może mieć wyszukiwalny profil w zakładce „Nasi podopieczni”. Nie dzieje się to automatycznie, ponieważ nie każdy, po utworzeniu subkonta, chce być widoczny na stronie internetowej. Żeby profil był możliwy do znalezienia za pomocą wyszukiwarki, należy skontaktować się z Działem Subkont pod adresem mailowym: [email protected]

Indywidualny profil w zakładce „Nasi podopieczni” na stronie Fundacji Avalon to jedno z narzędzi ułatwiających apelowanie o wpłaty. Na profilu darczyńca w prosty sposób może przekazać darowiznę bezpośrednio na rzecz podopiecznego za pomocą wybranej przez siebie metody płatności.

Profil jest tworzony dopiero po założeniu subkonta, dla podopiecznych, którzy w Porozumieniu podpisali zgodę na przetwarzanie wizerunku oraz danych osobowych w celach informacyjnych. Jeżeli zgoda nie została podpisana w momencie zakładania subkonta można uzupełnić ją w późniejszym czasie (również mailowo).

Abyśmy mogli zamieścić profil na stronie Fundacji lub/i przygotować projekt ulotki, należy przesłać na adres mailowy [email protected] propozycję tekstu oraz zdjęcie (zdjęcie nie jest obowiązkowe, ale znacznie zwiększa efektywność apelowania). Fundacja zastrzega sobie prawo do edycji tekstu i zdjęcia.

Na podstawie przesłanych materiałów w ciągu około 3 dni roboczych umieścimy profil na stronie Fundacji lub/i przygotujemy projekt ulotki. Treść profilu i ulotki musi być jednakowa. Treść apelu i zdjęcie można uaktualniać w dowolnym momencie, poprzez zgłoszenie mailowe.